AS NZS 1163 hè u standard australianu / neozelandese per e sezioni cave d'acciaio strutturale à freddo. Questa Norma specifica i requisiti per a produzzione è a fornitura di sezioni cave d'acciaio, formate à friddu, saldate à resistenza elettrica, aduprate per scopi strutturali.
U standard AS NZS 1163 classifica i tubi d'acciaio in parechji livelli, è ogni livellu hè distintu secondu e so proprietà meccaniche è a cumpusizioni chimica. Queste qualità copre C250, C350, C450, etc., induve i valori sò utilizati per indicà chì u materiale scontra o supera a so forza di rendimentu minimu (espressione in megapascals).
Tecniche di fabricazione avanzate AS NZS 1163 sò impiegate per a furmazione è a saldatura, chì guarantisci forme precise è integrità robusta di saldatura. Questu hè fundamentale per risponde à i requisiti strutturali AS 1163 descritti in e specificazioni.
I profili cavi finiti AS NZS 1163 duveranu esse fabbricati cù un prucessu di formatura à freddo è uniti à i bordi di a striscia cù tecniche di saldatura di resistenza. I saldature duveranu esse longitudinali è u liner esternu deve esse eliminatu. Ùn deve esse micca un trattamentu termale integrale sussegwenti di u pruduttu finitu AS NZS 1163.
AS NZS 1163 pò esse bisognu di prucessi di trattamentu termicu basatu annantu à l'applicazione è e specificazioni. Questu aumenta e proprietà meccaniche di l'azzaru, assicurendu un rendiment ottimali in diverse cundizioni.
Prima di a prova di trazione o di impattu, i specimens AS NZS 1163 sò riscaldati trà 150 ° C è 200 ° C è invechjati per micca menu di 15 minuti.
S'ellu hè destinatu à rinfriscà questi gradi sopra à 620 ° C, u cumpratore duverà discutiri l'applicazione è u trattamentu di riscaldamentu prupostu cù u fabricatore.
Per rinfurzà a resistenza à a corrosione di a pipa d'acciaio è allargà a so vita di serviziu, u trattamentu di a superficia di a pipa d'acciaio hè ancu chjaramente specificata in u standard AS NZS 1163. Questu pò implicà un rivestimentu, un placcamentu o un altru trattamentu di a superficia per prutege u tubu d'acciaio da l'ambiente esternu.
AS NZS 1163, a produzzione di tubi d'acciaio deve esse sottumessu à una gamma completa di cuntrolli di qualità, cumprese, ma senza limitazione, a precisione dimensionale, a prova di e proprietà meccaniche, l'analisi di a cumpusizioni chimica, a qualità di e unione saldate è e cundizioni di a superficia.
Inoltre, per assicurà chì ùn ci hè micca difetti in u pruduttu, hè necessariu di realizà una prova regulare non distruttiva, cum'è teste ultrasoniche, teste di raghji X o particelle magnetiche.